Innowacyjny system Medidesk – podstawowe informacje
Na polskim rynku medycznym pojawiła się innowacyjna aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą Rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali. Medidesk to nowoczesne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o kierownikach placówek medycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków przy jednoczesnym wsparciu Rejestracji w sprawniejszej i lepszej jakościowo obsłudze Pacjentów – zarówno telefonicznej, jak również zgłoszeń wysyłanych drogą mailową poprzez dedykowane formularze.
Co to jest Medidesk i jak wpływa na pracę placówek medycznych?
Głównym zadaniem aplikacji Medidesk jest wsparcie i zautomatyzowanie
wszystkich działań związanych z obsługą Pacjentów w przychodniach
lekarskich i szpitalach. Narzędzie to pozwala również na usprawnienie
prowadzonych działań marketingowych, procesu sprzedaży usług
komercyjnych oraz wdrożenie rozwiązań, które poprawią wewnętrzne
procedury funkcjonowania placówki medycznej.
Należy podkreślić, że interface systemu, w którym logować się będą osoby
odpowiedzialne za wykonywanie obowiązków zawodowych, jak również
właściciele placówek medycznych, powinien być przystosowany do dostępu z
poziomu strony WWW, urządzeń mobilnych: komórek i tabletów, a także
komputerów desktopowych oraz laptopów.
System taki powinien posiadać własne mechanizmy analizy danych (BI –
Business Intelligence), które będą bazować na doświadczeniu konkretnej
placówki medycznych oraz rekomendowanych wzorcach z rynku medycznego.
Medidesk – innowacja na polskim rynku w wirtualnej obsłudze Pacjentów
Medidesk jest zupełnie nowym rozwiązaniem dla branży medycznej służącym do obsługi zgłoszeń Pacjentów w placówkach medycznych. Ten innowacyjny system jest intuicyjny, prosty w obsłudze i znacznie ułatwia zarządzanie pracą rejestracji i aktywnością marketingową podmiotów medycznych.
Jakie są najważniejsze zalety systemu Medidesk:
- Umożliwia pełną weryfikację zgłoszeń Pacjentów (telefony, strona www)
- Pozwala na analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
- Gwarantuje pełną kontrolę procesu umawiania wizyty
- Zapewnia szczegółową analizę ruchu z kampanii Adwords i innych źródeł
- Pozwala kontrolować wydatki na cele marketingowe
- Stanowi narzędzie wspierające codzienną pracę rejestratorek
- Motywuje Pracowników rejestracji do rzetelnej pracy
- Umożliwia weryfikację poszczególnych Rejestratorek
- Kreuje nowe standardy obsługi Pacjentów
- Przyczynia się do realnego zwiększenia przychodów
Po zalogowaniu do swojego panelu osoby zarządzające placówkami
medycznymi mogą na bieżąco kontrolować ile zgłoszeń (telefonicznych i
mailowych) pozostało bez jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony rejestracji,
a także do ilu potencjalnych Pacjentów oddzwoniono lub odpisano na
pytanie zadane poprzez formularz. Pozwala to na zachowanie ciągłej
kontroli efektywności pracy zatrudnianych osób, a dla pracowników
rejestracji stanowi dodatkową motywację do tego, aby rzetelnie wykonywać
wszystkie powierzone obowiązki.
Aplikacja Medidesk pozwala na śledzenie oraz weryfikowanie kanałów
reklamowych uruchomionych w celu pozyskania nowych Pacjentów, tak aby
wybrać te najbardziej opłacalne dla konkretnej placówki medycznej.
Dla kogo innowacyjny system Medidesk będzie wsparciem w codziennej pracy?
- Dla Rejestracji – poprzez wdrożenie do placówki medycznej systemu Medidesk codzienna praca rejestracji medycznej stanie się znacznie prostsza i efektywniejsza. Narzędzie to stanowi „wirtualne centrum dowodzenia”, które umożliwia rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych, zgłoszeń mailowych i zapytań wysłanych poprzez strony internetowe i formularze. Dzięki temu zyskujemy pewność, że żaden kontakt ze strony Pacjentów nie pozostanie bez odzewu, a my nie stracimy potencjalnego przychodu związanego z umówieniem wizyty lub wykonaniem zabiegu.
- Dla Menadżerów – e-narzędzie Medidesk pozwala na bieżącą kontrolę nad pracą rejestracji, a także wszelkimi procesami zachodzącymi w placówce medycznej. Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów oraz wglądu do statystyk w czasie rzeczywistym, możemy skuteczniej rozwijać prowadzony biznes, a docelowo zwiększać przychody placówki lub szpitala.
- Dla Marketingu – system Medidesk umożliwia wzgląd w koszty prowadzonych kampanii marketingowych oraz ich efekty. Pozwala na szybką optymalizację i poprawę prowadzonych działań w celu zmaksymalizowania sprzedaży usług.
Procedura stworzenia dostępu do systemu Medidesk dla konkretnej placówki medycznej lub szpitala jest niezwykle prosta. Dostęp do narzędzia otrzymuje się wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.